העידן בו אנחנו חיים הוא עידן בו אנחנו נדרשים כל הזמן לפעול כדי לקדם את העסקים שלנו. אם בעבר, מוכרים בשוק היו יכולים להציע מחירים אטרקטיביים לעוברים ושבים וכך, ליצור תחרות כנגד בעל הבסטה ממול, הרי שהיום הדברים לא עובדים כך. היום אנחנו מבינים כי נוכחות חזקה ברשתות היא חלק משמעותי מהחיים של כל בעל עסק המכבד את עצמו. בסופו של יום, אם לא תשקיעו באתר מצוין, הרי שהמתחרים שלכם, ישיגו את אותם לקוחות פוטנציאלים אשר היום לא יוצאים מהבית כדי למצוא מוצרים שונים, כי אם גוללים ברשת בחיפוש אחר המוצר המושלם. בניה של אתר מעולה וקידום שלו ברשת זו סוג של אומנות בפני עצמה. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר אתכם על קידום אתרים וכל מה שאתם צריכים לדעת בנושא. מוזמנים להמשיך לקרוא ולקבל את כל הפרטים. בואו נתחיל.
אז מה אנחנו צריכים לדעת על מנוע החיפוש של גוגל
כאשר אנחנו מדברים על מנוע החיפוש של גוגל, לפני הכל, אנחנו מדברים על המקום בו מתקבלות החלטות. מה זאת אומרת? כאשר גולש אשר יכול להפוך ללקוח פוטנציאלי, פותח את מנוע החיפוש ומקליד מספר מילות חיפוש, הוא לא בא כדי לחפש את האתר שלכם באופן מיוחד. הוא נכנס, כדי לבחור באחד האתרים המופיעים במקומות הראשונים של מנוע החיפוש. אגב, לא מדובר על פעולה מיוחדת, גם אתם, סביר להניח, עושים בדיוק את אותו הדבר. לכן, אנחנו, בתור בעלי עסקים, צריכים לעשות הכל כדי למקם את האתר באחד המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. איך אנחנו עושים את זה? אז בשביל זה בדיוק מיועד קידום אתרים מקצועי עליו נדבר כעת.
איך אנחנו יכולים היום לקדם אתר
אז אפשר לומר כי יש שתי טכניקות לקידום אתרים נכון להיום.
אפשרות ראשונה: הטכניקה הראשונה נקראת בשפה המקצועית PPC והיא למעשה מיועדת למי שמעוניינים לשלם כסף לגוגל כדי להביא את האתר לאחד המקומות הראשונים במנוע החיפוש. אנחנו יכולים לבחור ללכת על הטכניקה הזו אם יש בדיוק מבצע שווה בעסק אותו אנחנו לא רוצים שהלקוחות יפספסו. אנחנו יכולים לעשות את זה במקרים בהם מדובר על ענף בו התחרות קשה וזו הדרך שלנו להתבלט וכן הלאה, מערך השיקולים הוא כמובן רחב. מה שאתם כן צריכים לקחת בחשבון הוא שכאשר האתר יעלה ויוזנק למקומות הראשונים לאחר החיפוש במנוע של גוגל, ייכתב על האתר 'מודעה', כלומר, הגולשים יחשפו לעובדה כי מדובר על עסק אשר שילם עבור קידום. העובדה הזו לא הופכת את הבחירה באופציה הזו לטובה או רעה בהכרח, שוב, הבחירה האם לעשות קידום ממומן תלויה במשתנים רבים.
אפשרות שניה: לעשות קידום 'אורגני' או בשפה מקצועית SEO. כלומר, אנחנו מדברים על ביצוע מניפולציות שונות על האתר אשר יובילו , באופן טבעי, לאורך זמן, לקפיצה של האתר למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. מה זאת אומרת? מנוע החיפוש של גוגל בסופו של דבר, המטרה שלו, היא לספק לכל גולש את רשימת האתרים הרלוונטיים ביותר עבורו. כלומר, המנוע יחפש בכל האתרים ברשת, את אלו אשר עונים בצורה הטובה ביותר לדרישה של הגולש. כחלק מהבדיקה האלגוריתם בודק, באלו אתרים בילו הגולשים זמן רב יותר, לאיזה אתר היו כניסות רבות והאם התוכן באתר, מתאים מילולית, למילות החיפוש אותן רשם אותו מחפש אלמוני. כאשר אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע המבינים דבר או שניים בכל מה שנוגע לתהליכים של קידום אתרים, אנחנו יכולים לבצע את אותן מניפולציות שיעזרו ללקוחות שלנו ליהנות ממה שכתוב באתר, לבלות בו זמן רב יותר וכך, להזניק אותו למקום גבוה ברשימת החיפוש, מה שבאופן טבעי, יעזור לנו לקדם את העסק.
כך או אחרת, בעידן החדש, אתם לא יכולים להזניח את כל הנוגע לתהליכים של קידום אתרים. עכשיו הזמן לקחת את העניינים לידיים ולעשות מה שצריך כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.